Logg inn

close
Opprett konto

 Våre salgsbetingelser B2B:

 

Ansvarlig for denne nettbutikken er: Norsk Sol Import AS
Organisasjonsnr: NO 983 428 401 MVA
Postadresse:
Telefon: +47 413 81 453

Bestilling
Ordre mottas her i nettbutikken. Alle ordre må være over kr 1.000,- for å bli registrert. Ordre under kr 1.000,- vil ikke bli ekspedert.

 

Registrering
Du må være registrert kunde for å kunne handle i nettbutikken, og for å få tilgang til salongpriser. Registrering gjøres ved å benytte lenken “Opprett konto“.

 

Priser:
Alle priser er oppgitt i norske kroner og vises eksklusive merverdiavgift. I handlekurven vil du se merverdiavgift spesifisert. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen, og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet (som utgifter til porto, frakt m.m).

Ved kjøp over 5000.- eks mva sendes varene fraktfritt.

 

Forbehold:
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden.

 

Ekspedering av ordre:
Vi ekspederer ordrer fortløpende i våre åpningstider.

 

Leveranse:
Vanligvis vil varene sendes fra oss 1-3 virkedager etter at ordren er mottatt.

 

Frakt:
Vi sender varene med Bring sin standardpakkeløsning (tidligere Posten AS). Kostnader forbundet med frakt er Kr: 150.- ved valg av klimanøytral pakke. Denne hentes på nærmeste post i butikk eller postkontor.

De som vil ha pakken levert direkte i salong eller butikk kan velge Bedriftspakke dør-til-dør, som er priset til 200.- Dette gjelder for ordre undre 5000.- eks mva.

I tillegg kommer eventuelt fakturagebyr, som for tiden er Kr: 50.- eks mva. Pakker som sendes som klimapakke og ikke blir hentet, vil bli fakturert med kr 395.- eks mva (for postnr 0000-6000) for frakt og returfrakt.

For postnr over 6000 vil det bli gjort individuell kostnadsberegning, typisk Kr: 600-800 eks mva.

 

Betaling:
Vi tilbyr fakturabetaling med Klarna.

Få først – betal senere:
– Få varene hjem før du betaler.
– 14 dagers betalingsfrist.
– 30 dagers betalingsfrist for et tillegg på kr 39,-.
– 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven.
– Du kan laste ned fakturaen din på klarna.no.

Hvis betaling unnlates tilkommer et purregebyr på 70,00 kr, samt en forsinkelsesrente på 8,50%. 

Del opp:
– Få varene hjem før du betaler.
– Betal fra kr 95,- i mnd eller 1/24 del av totalbeløpet.
– Administrasjonsgebyr på kr 45,- pr mnd
– Det beregnes rentekostnader av det totale utestående beløpet.
– Du kan når som helst betale hele beløpet

Når du velger Klarna som betalingsløsning, kan det foretas en kredittsjekk. Dersom kredittsjekk foretas vil et gjenpartsbrev sendes enten elektronisk eller per post.

Personopplysninger behandles i henhold til gjeldende lovverk. Klarna håndterer personopplysninger for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og markedsføring. Ditt personnummer er også ditt kundenummer hos Klarna.

For mer info om betaling via Klarna besøk: https://www.klarna.com/no/support

Her finner du mer informasjon om Klarna, og her kan du lese brukervilkårene deres. Bruken av slike opplysninger reguleres i samsvar med gjeldende personvernlovgivning og Klarnas personvernerklæring.

 

Reklamasjon:
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Norsk Solimport AS skriftlig melding om at du vil påberope deg mangelen. Norsk Solimport AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Ellers følger vi normale regler for B2B handel.

 

Tapt eller skadet postsending
Postens ansvar for en postsending inntrer når en sending er innlevert til Posten. Postens ansvar for en postsending opphører når sendingen er:

  1. Utlevert til adressaten
  2. Stilt til adressatens rådighet på en adresse som denne har oppgitt
  3. Returnert og utlevert til avsender, der utlevering etter punkt 1 og 2 ikke kan gjennomføres.

Krav om erstatning må altså fremsettes når pakken hentes på Posten eller utleveres på din adresse. Dersom du aksepterer og mottar en forsending med synlige skader, fraskriver du Postens erstatningsansvar og kan dermed ikke kreve erstatning for den skadede postsendingen. (Les mer om Postens generelle leveringsvilkår her).

Norsk Sol Import AS erstatter ikke, registrerte postsendinger som skades eller går tapt i tiden fra innlevering til utlevering hos Posten.

 

Garanti:
1 års garanti på nye maskiner. Det gis ingen garanti på brukte maskiner og utstyr eller maskiner kjøpt rabattert.

 

Spørsmål:
Ta kontakt med oss på telefon 413 81 453 eller send oss en epost, vi er tilgjengelige i våre åpningstider: mandag – fredag fra 09:00 – 16:00.

Scroll To Top
Tegoder.no benytter informasjonskapsler/cookies. Det medfører ingen sikkerhetsrisiko for deg, men gjør at vi kan tilby deg en tjeneste som virker best mulig. Du kan selv velge å endre innstillingene i nettleseren slik at informasjonskapsler/cookies ikke blir akseptert.
OK