Hvem kan handle på Tegoder.no?

For å kunne handle hos oss så må du være utdannet terapeut (hudpleier, spaterapeut, hudterapeut etc) eller drive salong/spa/behandlingssted.

Hvorfor ser jeg ikke pris på produktene?

Du må være registrert med en brukerkonto, og innlogget med denne, for å kunne se våre priser. Du kan opprette konto her.

Hvem drifter Tegoder.no?

Det er Norsk Solimport AS som driver agenturet for Tegoder Cosmetics og Bioespana i Norge.

Hvordan kommer jeg i kontakt med dere?

Du kan ringe oss på telefon 413 81 453 eller sende oss en epost.

Hvordan registrerer jeg meg?

Klikk her eller på “Min konto” øverst i høyre hjørnet. Det vil ta deg videre til et skjema du må fylle ut med navn og korrekt epostadresse.

Hvorfor får jeg ikke logget inn?

Er du sikker på at du har opprettet konto hos oss? Husk at kontoen du hadde hos AquaNovo Webshop ikke er gyldig på Tegoder.no, du må opprette en ny.

Ellers kan årsaken være at du skriver inn feil brukernavn/epost eller passord. Følg lenkene i innloggingsskjemaet til å opprette nytt passord.

Jeg får beskjed om at epostadressen min ikke eksisterer når jeg prøver å logge inn

Er du sikker på at du har opprettet konto hos oss? Husk at kontoen du hadde hos AquaNovo Webshop ikke er gyldig på Tegoder.no, du må opprette en ny.

Jeg har glemt passord mitt

Passordet kan du enkel gjenopprette her.

Jeg har glemt hvilken epostadresse jeg registrerte meg med.

Hvordan ser jeg mine tidligere ordrer?

Dette finner du under “Min konto“.

Jeg har ny adresse, hvordan endrer jeg dette?

Dette gjør du under “Min konto“.

Hvis jeg har lagt til produkter i handlekurven og logger ut før jeg har bekreftet ordren, vil den da lagres til neste gang jeg logger inn?

Det gjør den, så du kan trygt logge ut og komme tilbake senere for å fullføre ordren.

Hvor finner jeg personvernsreglene?

Disse finner du her.

Hvorfor ser jeg ikke pris på produktene?

Du må ha en konto og være innlogget for å se prisene i vår nettbutikk.

Opprett konto eller logg inn her.

Jeg finner ikke de annonserte tilbudene

Husk at du må være innlogget i nettbutikken for å få tilgang til disse. Hvis du fortsatt ikke finner dem, så ta gjerne kontakt med oss.

Jeg finner ikke et produkt jeg har handlet hos dere før

Bruk gjerne søkefunksjonen (forstørrelsesglasset øverts til høyre) for å finne produktet, her kan du søke med både artikkelnummer og produktnavn.

Er du sikker på at produktet er fra Tegoder eller Bioespana? Tegoder.no fører ikke produkter fra LCN eller AquaNovo.

Dersom du fortsatt ikke finner produktet, kan årsaken være at produktet er utgått eller foreløpig utsolgt. Ta gjerne ta kontakt med oss.

Hvis jeg har lagt til produkter i handlekurven og logger ut før jeg har bekreftet ordren, vil den da lagres til neste gang jeg logger inn?

Det gjør den, så du kan trygt logge ut og komme tilbake senere for å fullføre ordren.

Hvor kan jeg finne salgs- og leveringsbetingelser?

De finner du ved å klikke her.

Jeg er usikker på hvilke produkt jeg skal velge, kan dere hjelpe?

Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss!

Hvorfor ser jeg ikke pris på produktene?

Du må ha en konto og være innlogget for å se prisene i vår nettbutikk.

Opprett konto eller logg inn her.

Jeg finner ikke de annonserte tilbudene

Husk at du må være innlogget i nettbutikken for å få tilgang til disse. Hvis du fortsatt ikke finner dem, så ta gjerne kontakt med oss.

Hvilke betalingsmuligheter har dere?

Vi benytter Klarna, som gir deg mulighet til å betale med faktura.

Med KLARNA faktura kan du velge å betale innen 14 eller 30 dager, eller å dele opp betalingen.

KLARNA er en av Nordens ledende tilretteleggere av betalingsløsninger for nettbutikker, og sikrer at du kan utføre betalingen trygt og enkelt. Du behøver aldri å oppgi kortinformasjon, og du kan laste ned fakturaen din på Klarna.no.

Kan jeg kun betale med faktura?

Vi tilbyr foreløpig kun Klarna faktura.

Kan jeg velge delbetaling av ordren min?

Det kan du!

Vi benytter Klarna, som gir deg mulighet til å velge 14 eller 30 dagers betalings eller delbetaling.

Hvor finner jeg Klarnas vilkår?

Disse finner du her.

Hvor kan jeg finne salgs- og leveringsbetingelser?

Disse finner du her.

Når vil jeg motta ordren min

Vi ekspederer ordrer fortløpende, de sendes vanligvis fra oss 1-3 virkedager etter at ordren er mottatt.

Jeg har ikke mottat ordren min.

Vennligst ta kontakt med oss så vi kan finne ut av hva som har skjedd med ordren din.

Jeg fikk ikke alle varene jeg bestilte/betalte for.

Det må vi bare beklage, ta kontakt med oss så vil vi ettersende de manglende varene så snart vi kan!

Dersom varene står oppført som restordre på pakkeseddelen, så vil disse ettersendes så snart vi har fått det inn på lager.

Er det samme frakt uansett hvor mye jeg handler for?

Fraktprisene er standard for klimanøytral servicepakke og bedriftspakke gjennom Bring.

På alle ordre over kr 5.000,- er det gratis frakt.

Klimanøytral servicepakke: kr 150,-
(hentes på nærmeste post i butikk eller postkontor)

Bedriftspakke: kr 200,-
(levert i salong eller butikk)

Ordren min ble skadet under frakt

Vi erstatter ikke registrerte postsendinger som skades eller går tapt i tiden fra innlevering til utlevering hos Posten.

Postens ansvar for en postsending inntrer når en sending er innlevert til Posten. Postens ansvar for en postsending opphører når sendingen er:

  1. Utlevert til adressaten
  2. Stilt til adressatens rådighet på en adresse som denne har oppgitt
  3. Returnert og utlevert til avsender, der utlevering etter punkt 1 og 2 ikke kan gjennomføres.

Krav om erstatning må altså fremsettes når pakken hentes på Posten eller utleveres på din adresse. Dersom du aksepterer og mottar en forsending med synlige skader, fraskriver du Postens erstatningsansvar og kan dermed ikke kreve erstatning for den skadede postsendingen. (Les mer om Postens generelle leveringsvilkår her).